Rozvoj a inovace digitální marketingové komunikace v turismu Královéhradeckého kraje – Bc. Dominika Kramorišová
Bc. Dominika Kramorišová
Master's thesis
Rozvoj a inovace digitální marketingové komunikace v turismu Královéhradeckého kraje
Development and Innovation of Digital Marketing Communication in Tourism of the Hradec Kralove Region
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá posilnením digitálnej marketingovej komunikácie Královéhradeckého kraja v turizme. Hlavným cieľom je analýza súčasného stavu Královéhradeckého kraja spolu s návrhom odporúčaní. V rámci metodológie sú aplikované rôzne analytické prístupy vrátane PESTEL analýzy, STP analýzy a analýzy sociálnych sietí. Diplomová práca obsahuje ďalej realizovaný kvantitatívny výskum zahŕňajúci …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the strengthening of digital marketing communication of the Hradec Králové Region in tourism. The main objective is to analyse the current state of the Hradec Králové Region together with a proposal of recommendations. Various analytical approaches are applied within the methodology, including PESTEL analysis, STP analysis and social network analysis. Furthermore, the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRAMORIŠOVÁ, Dominika. \textit{Rozvoj a inovace digitální marketingové komunikace v turismu Královéhradeckého kraje}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/2q3miw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kramorišová, Dominika. Rozvoj a inovace digitální marketingové komunikace v turismu Královéhradeckého kraje. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Marketing Management
Theses on a related topic
-
Sociálne siete v cestovnom ruchu
Martina Pavlíková -
Turizmus v Južnej Kórei
Andrea VLČKOVÁ -
Vinársky turizmus v podoblasti Velkopavlovická
Anna Ovečková -
Kulturny turizmus vo Francúzsku so zameraním na vybrané projekty
Dana Sopúchová -
Vplyv migračnej krízy na regionálny rozvoj a turizmus v Grécku
Peter Fialka -
Kultúrny turizmus a folklórne festivaly
Soňa Hamáčková -
Kultúrny turizmus v Českej republike (analýza kultúrnych eventov)
Ľudmila Tilňáková -
Sociální podnikání v cestovním ruchu a turizmu
Kristián Schlachta