Eliška Nováková

Diplomová práce

Znovuzavedení značky Nestlé Ricoré na český a slovenský trh

Relaunch of the Nestlé Ricoré brand on the Czech and Slovak market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá znovuzavedením značky Nestlé Ricoré na českém a slovenském trhu. Cílem práce bylo popsat postup budování značky reálně existujícího produktu rychloobrátkového zboží. V teoretické části práce jsem se zabývala analýzou a popisem současné situace značky Nestlé Ricoré. V praktické části jsem pak navrhla optimální strategii revitalizace této značky.
Abstract:
This thesis handles the issue of Relaunch of the Nestlé Ricoré brand on the Czech and Slovak market. The aim of this thesis was to describe the process of brandbuilding of the real fast mooving consumer good. In the theoretical part of the thesis I focused on the analysis and description of current situation of Nestlé Ricoré brand. In the practical part I proposed optimal strategy for relaunch of this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2009
  • Vedoucí: Jana Boučková
  • Oponent: Hana Chybova

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15851

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management