Znovuzavedení značky Nestlé Ricoré na český a slovenský trh – Eliška Nováková
Eliška Nováková
Master's thesis
Znovuzavedení značky Nestlé Ricoré na český a slovenský trh
Relaunch of the Nestlé Ricoré brand on the Czech and Slovak market
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá znovuzavedením značky Nestlé Ricoré na českém a slovenském trhu. Cílem práce bylo popsat postup budování značky reálně existujícího produktu rychloobrátkového zboží. V teoretické části práce jsem se zabývala analýzou a popisem současné situace značky Nestlé Ricoré. V praktické části jsem pak navrhla optimální strategii revitalizace této značky.Abstract:
This thesis handles the issue of Relaunch of the Nestlé Ricoré brand on the Czech and Slovak market. The aim of this thesis was to describe the process of brandbuilding of the real fast mooving consumer good. In the theoretical part of the thesis I focused on the analysis and description of current situation of Nestlé Ricoré brand. In the practical part I proposed optimal strategy for relaunch of this …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15851
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2009
- Vedúci: Jana Boučková
- Oponent: Hana Chybova
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15851
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategie revitalizace brownfields v mikroregionu Holešovsko
Alena Dudová -
Návrh marketingové strategie služeb zařízení " Oáza srdce" po revitalizaci
Martina Pilařová -
Návrh revitalizace areálu společnosti LOANA ROŽNOV a.s.
Leona Slabíková -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Hildegard Liebl -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová