Barbora Kosinová

Diplomová práce

Budování značky zaměstnavatele u IT firem v České republice

Employer Branding of IT companies in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této práce je identifikovat a vyhodnotit nejvhodnější a nejefektivnější nástroje pro budování značky zaměstnavatele, jak na vnějším trhu práce, tak i mezi zaměstnanci. Teoretická část práce je zaměřena na teorii značky a konceptu značky zaměstnavatele, který se v současné době na základě vývoje trhu práce nejen v České republice, stává čím dál více aktuálním tématem. Metodika práce se skládá …více
Abstract:
The aim of the master thesis is to identify and evaluate the most appropriate and effective tools to build employer brand both externally and among employees. The theoretical part is focused on a brand theory and a concept of employer branding which, based on the labor market development not only in the Czech Republic, becomes more relevant. The methodology of the thesis consists of an analysis of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
  • Vedoucí: Kateřina Legnerová
  • Oponent: Marek Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70497