Ing. Anna Křižanová
Master's thesis
Lisabonská strategie a Česká republika
Lisbon Strategy and the Czech Republic
Abstract:
Pedmtem diplomové práce Lisabonská strategie a eská republika je charakteristika Lisabonské strategie a její plnní v eské republice ve zvolených oblastech. První ást práce pedstavuje koncept Lisabonské strategie, její cíle, smry a problémová místa. Ve druhé ásti je zachyceno zapojování eské republiky do procesu Lisabonské strategie a postup pi jejím naplování. Tetí kapitola se orientuje na zhodnocení …moreAbstract:
The goal of the master thesis Lisbon Strategy and Czech Republic is characterisation of the Lisbon strategy and its fulfilment in the Czech republic in selected courses of study. The first part introduces concept of the Lisbon strategy, its aims, objectives and trouble spots. In the second part is brought out integration of the Czech republic in process of the Lisbon strategy and procedure of its fulfilling …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 6. 2006
Identifier:
https://is.muni.cz/th/dfbyb/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2006
- Supervisor: Ing. Hana Pragerová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Economic Policy
Theses on a related topic
-
Older workers - A new perspective: A cross-country study on the factors related to older worker employment in Europe
Viliyan Tsvetanov -
Evropská strategie růstu - Evropa 2020
Ludvík Paseka -
Česká politika výzkumu a vývoje ve světle strategií EU
Kateřina Vágnerová -
The Impact of the Conflict in Yemen on Women's Employment
Afnan Ahmed Mohammed SHAMSAN -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Výzkum vyšších poznávacích procesů u dětí předškolního věku
Lucie Ferulíková -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová