Lisabonská strategie a Česká republika – Ing. Anna Křižanová
Ing. Anna Křižanová
Master's thesis
Lisabonská strategie a Česká republika
Lisbon Strategy and the Czech Republic
Anotácia:
Pedmtem diplomové práce Lisabonská strategie a eská republika je charakteristika Lisabonské strategie a její plnní v eské republice ve zvolených oblastech. První ást práce pedstavuje koncept Lisabonské strategie, její cíle, smry a problémová místa. Ve druhé ásti je zachyceno zapojování eské republiky do procesu Lisabonské strategie a postup pi jejím naplování. Tetí kapitola se orientuje na zhodnocení …viacAbstract:
The goal of the master thesis Lisbon Strategy and Czech Republic is characterisation of the Lisbon strategy and its fulfilment in the Czech republic in selected courses of study. The first part introduces concept of the Lisbon strategy, its aims, objectives and trouble spots. In the second part is brought out integration of the Czech republic in process of the Lisbon strategy and procedure of its fulfilling …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dfbyb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2006
- Vedúci: Ing. Hana Pragerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Economic Policy
Práce na příbuzné téma
-
Older workers - A new perspective: A cross-country study on the factors related to older worker employment in Europe
Viliyan Tsvetanov -
Evropská strategie růstu - Evropa 2020
Ludvík Paseka -
Česká politika výzkumu a vývoje ve světle strategií EU
Kateřina Vágnerová -
The Impact of the Conflict in Yemen on Women's Employment
Afnan Ahmed Mohammed SHAMSAN -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Výzkum vyšších poznávacích procesů u dětí předškolního věku
Lucie Ferulíková -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová