Bc. Veronika Ničová

Bakalářská práce

Marketingové aktivity v segmentu B2B

Marketing activities in B2B segment
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, v teoretické části pojednává o marketingových aktivitách, které jsou cílené na trh business-to-business (B2B), věnuje se charakteristice marketingu, B2B trhu, potřebným analýzám, kterými jsou SWOT analýza a Porterova analýza pěti sil, marketingovému mixu, a to jak obecně, tak z pohledu průmyslového trhu a on-line marketingu. Praktická část práce se věnuje …více
Abstract:
The bachelor thesis is divided into two parts, the theoretical part deals with marketing activities that are focused on the business-to-business (B2B) market, the characteristics of marketing, B2B market and the necessary analysis, which are SWOT analysis and Porter´s analysis of five forces, the marketing mix generally and from perspective of the industrial market and on-line marketing. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Boháčová
  • Oponent: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.