Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele – Bc. Pavla VAJČNEROVÁ
Bc. Pavla VAJČNEROVÁ
Master's thesis
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele
The Factors Affecting Consumer Buying Behavior
Anotácia:
Tématem diplomové práce jsou faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele. Mezi tyto faktory můžeme zařadit faktory kulturní, společenské, psychologické a osobní. Autorka se ve své práci zaměřila na vliv faktorů osobních a psychologických. Mezi psychologické faktory patří motivace, vnímání, učení, přesvědčení a postoje (Kotler et al., 2007). Mezi faktory osobní řadíme věk, pohlaví, počet osob v …viacAbstract:
This thesis deals with factors influencing consumer behavior. Factors that might impact consumer behavior include factors of cultural, social, psychological, and personal nature. In this piece the author focuses on the personal and psychological factors. Motivation, perception, learning, beliefs, and attitudes represents psychological factors (Kotler et al., 2007), while age, sex, number of persons …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2013
Zverejniť od: 18. 11. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Soňa Lemrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VAJČNEROVÁ, Pavla. Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.11.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 11. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva