Instantní messenger jako nastroj propagační strategie podniku – Bc. Marcel Jenilin
Bc. Marcel Jenilin
Bachelor's thesis
Instantní messenger jako nastroj propagační strategie podniku
Messenger as an instrument of the company's marketing strategy
Abstract:
Táto práce má za cil, jak může používání messengerů v marketingu ovlivnit postoj zákazníků ke značce. Podle některých studií, značky využívající messengery ve svém marketingu mají lepší zpětnou vazbu od zákazníků a zákazníci se cítí blíže značce. Po prostudování metod využití instantních messengerů v marketingové komunikaci se zákazníky má být zjištěno, jak nejlépe tento nástroj využít, kde může pomoci …moreAbstract:
The aim of this thesis is how the use of messengers in marketing can affect customers' attitudes towards the brand. Many studies said that brands which use messengers in their marketing have a better feedback from customers and customers feel closer to brand. After analyzing the current situation and the use of messengers to communicate with customers, it should be determined how best to use this tool …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. Eduard Piňos
- Reader: Jan Chromý, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JENILIN, Marcel. \textit{Instantní messenger jako nastroj propagační strategie podniku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Available from: https://theses.cz/id/2qkm05/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / On-line Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac -
Online Marketing for a New Opening Web Store
Jafar Jafarov -
Využití sociálních sítí v B2C komunikaci
Dmitrij Lipovskij -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights