Hodnocení efektivity event projektů v segmentu B2B z pohledu návratnosti investic – Ing. Hana MILDOVÁ
Ing. Hana MILDOVÁ
Master's thesis
Hodnocení efektivity event projektů v segmentu B2B z pohledu návratnosti investic
Efficiency assessment of event projects in segment B2B in terms of investment returnability.
Abstract:
V této diplomové práci se zabývám hodnocením efektivity projektů, zvláště pak eventů pro společnost KARAT Software a.s. Teoretická část se týká event marketingu, marketingové komunikace a průmyslového trhu. V analytické části jsem představila společnost, analyzovala současný stav eventů a miniprojektů, hodnotila jejich efektivitu, provedla SWOT analýzy a porovnala projekty mezi sebou. Na základě těchto …moreAbstract:
In this diploma work I deal with assessments of project efficiency, especially of events for the company KARAT Software a.s. The theoretical part deals with event marketing, marketing communication, and with the industrial market. The analytical part presents the company, analyses current status of events and miniprojects, evaluates their efficiency, performs SWOT analyses, and compares the projects …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008
Identifier:
8301
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2008
- Supervisor: Ing. Michal Pilík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MILDOVÁ, Hana. \textit{Hodnocení efektivity event projektů v segmentu B2B z pohledu návratnosti investic}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2008. Available from: https://theses.cz/id/2qlmcw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MILDOVÁ, Hana. Hodnocení efektivity event projektů v segmentu B2B z pohledu návratnosti investic. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Projekt účinné formy marketingové komunikace v oblasti trhu informačních systémů
Eva BLAŽKOVÁ -
Marketing na vybraném trhu průmyslového zboží
Hana Sýkorová -
Marketing na průmyslových trzích
Barbora Musilová -
Strategie marketingové komunikace akciové společnosti (marketing služeb-trh práce)
Alexandra BYRTUSOVÁ -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Efektivita koučování v kontextu kariérového poradenství
Adamcová Adamcová -
Efektivita in-store marketingu
Gabriela Turková -
Efektivita práce na dálku z pohledu zaměstnanců podniků v důsledku pandemie COVID-19
Daniel Surma