Ing. Karel Rohan
Bachelor's thesis
Analýza PR běžecké akce
PR Analysis of running event
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá rozborem aktivit public relation (dále PR) společnosti Prague International Marathon (dále PIM). První část se zabývá obecnými definicemi a základními charakteristiky PR. Ve druhé části jsou rozebrány jednotlivé nástroje PR, a to po stránce teoretické versus jejich praktické využívání společností PIM. Cílem práce je zjistit, zda existují v PIM nástroje PR, které se nevyužívají …moreAbstract:
This bachelors' thesis analyses the public relations activities (hereafter PR) of the Prague International Marathon (hereafter PIM). The first section deals with the general definitions and basic characteristics of PR, and the second deals with various PR tools, from the theoretical to the practical, used by PIM. The aim is to determine whether there are any tools that are not being used, or are being …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jqkss/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Radek Benda -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj