Názory učitelů základních škol na distanční vzdělávání v době pandemie – Vendula Frdlíková
Vendula Frdlíková
Diplomová práce
Názory učitelů základních škol na distanční vzdělávání v době pandemie
Reflections of Elementary School Teachers on Distance Education in the Times of Pandemic
Anotace:
Předložená diplomová práce se zaměřuje na zjišťování názorů učitelů na distanční vzdělávání v době pandemie. Distanční vzdělávání je tématem, které bylo v posledních dvou letech diskutováno v různých souvislostech. Cílem diplomové práce bylo sumarizovat o distančním vzdělávání teoretické poznatky a realizovat výzkumné šetření mezi učiteli prvního stupně základních škol. Výzkum byl realizován na vzorku …víceAbstract:
The presented thesis focuses on finding teachers' view on distance education in the times of pandemic. Distance education is a topic that has been discussed in various contexts over the last two years. The goal of this diploma thesis was to summarize the theoretical knowledge about it and to conduct a research between elementary school teachers. The research was conducted on a sample of 300 teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Frdlíková, Vendula. Názory učitelů základních škol na distanční vzdělávání v době pandemie. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Distanční formy výuky na prvním stupni základní školy
Vojtěch Konopáč -
Vnímání distanční formy výuky studenty středních škol v době koronavirové krize
Kristýna Vajdíková -
Výhody a nevýhody distanční formy vzdělávání u slabozrakých žáků
Monika Laštovicová -
Problémy začínajícího učitele informaticky zaměřených předmětů při realizaci distanční formy vzdělávání na 2. stupni ZŠ
Libuše VAŇOUSOVÁ -
Implementace e-learningové formy vzdělávání ve společnosti Pivovar a.s.
Kateřina Soukupová -
Sledování pohybové aktivity žáků na 1. stupni ZŠ v průběhu distanční a prezenční formy vzdělávání
Lucie TOMEVOVÁ -
Návrh digitální formy vzdělávání pro vybranou cílovou skupinu
Simona Tomiová -
Přednosti a úskalí distanční formy studia na VŠFS, připravené v rámci projektu EQUIP, očima studentů kombinovaného studia
Kristýna Diepoldová