Bc. Lucia Nochtová

Diplomová práce

Projekt vstupu firmy LAKMA SLOVENSKÁ REPUBLIKA s.r.o. na B2C trh

Project of Entering the B2C Market Regarding the Company LAKMA SLOVENSKÁ REPUBLIKA s.r.o.
Anotace:
Táto diplomová práca sa zaoberá vstupom spoločnosti LAKMA SLOVENSKÁ REPUBLIKA s.r.o. na spotrebiteľské trhy. Teoretická časť obsahuje poznatky z oblasti spotrebiteľských trhov, nákupného správanie spotrebiteľa, marketingového mixu a zostavenia marketingového plánu. Praktická časť je tvorená predstavením spoločnosti, analýzami trhu a konkurencie. Tiež bol vyhotovený marketingový plán vstupu firmy na …více
Abstract:
This thesis deals with the company LAKMA SLOVENSKÁ REPUBLIKA Ltd. entering consumer markets. The theoretical part includes consumer markets knowledge, consumer behavior, the marketing mix and drawing up the marketing plan. The research provides the elevator pitch, market and competition analyses. Concurrently, we created the marketing plan for the company?s entering the B2C market. The time and risk …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2013
Zveřejnit od: 12. 8. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Nochtová, Lucia. Projekt vstupu firmy LAKMA SLOVENSKÁ REPUBLIKA s.r.o. na B2C trh. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing