Projekt vstupu firmy LAKMA SLOVENSKÁ REPUBLIKA s.r.o. na B2C trh – Bc. Lucia Nochtová
Bc. Lucia Nochtová
Diplomová práce
Projekt vstupu firmy LAKMA SLOVENSKÁ REPUBLIKA s.r.o. na B2C trh
Project of Entering the B2C Market Regarding the Company LAKMA SLOVENSKÁ REPUBLIKA s.r.o.
Anotace:
Táto diplomová práca sa zaoberá vstupom spoločnosti LAKMA SLOVENSKÁ REPUBLIKA s.r.o. na spotrebiteľské trhy. Teoretická časť obsahuje poznatky z oblasti spotrebiteľských trhov, nákupného správanie spotrebiteľa, marketingového mixu a zostavenia marketingového plánu. Praktická časť je tvorená predstavením spoločnosti, analýzami trhu a konkurencie. Tiež bol vyhotovený marketingový plán vstupu firmy na …víceAbstract:
This thesis deals with the company LAKMA SLOVENSKÁ REPUBLIKA Ltd. entering consumer markets. The theoretical part includes consumer markets knowledge, consumer behavior, the marketing mix and drawing up the marketing plan. The research provides the elevator pitch, market and competition analyses. Concurrently, we created the marketing plan for the company?s entering the B2C market. The time and risk …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2013
Zveřejnit od: 12. 8. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nochtová, Lucia. Projekt vstupu firmy LAKMA SLOVENSKÁ REPUBLIKA s.r.o. na B2C trh. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán uvedení nové služby na trh
Khanh Linh Nguyenová -
Uvedení nového produktu na trh
Alžběta Beranová -
Marketingový projekt uvedení nového výrobku Mumijo gel na trh
Barbora Strýčková -
Analýza zavádění nového produktu na trh
Zdeněk Vojtěchovský -
Uvedení osobního elektrického automobilu na český trh
Jan Kubín -
Expanze české kosmetické značky na francouzský trh
Barbora Nováček Látalová -
Uvedení nového produktu na trh ve společnosti AFIM, s. r. o.
Lucie Mondspiegelová -
Inovativní a efektivní nízkorozpočtová marketingová strategie společnosti Léčivé rostliny s. r. o. pro slovenský farmaceutický trh
Hana Pelikánová