Bc. Jan Fajfr

Diplomová práce

Marketingová strategie podniku internetového obchodu

Marketing Strategy of the Internet Enterprise
Anotace:
Diplomová práce se zabývá aplikací marketingové strategie vhodné v internetovém prostředí do internetového obchodu. Pro zpracování diplomové práce byl vybrán internetový obchod www.levne-nadobi.cz, který vlastní společnost FEEL s.r.o., který plánuje pro rok 2014 značné vylepšení optimalizací svých stránek a tím přivedení nových návštěvníků, z kterých by se později měli stát zákazníci. Cílem diplomové …více
Abstract:
This thesis deals with application of marketing strategy to the online store on the internet basis. For a processing of this thesis was chosen online store www.levne-nadobi.cz, whose holder is FEEL s.r.o. This company planes significant improvements by optimizing their websites and thereby obtaining a new unique visitors that would have become potential customers afterwards. The aim of this thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Zveřejnit od: 7. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Fajfr, Jan. Marketingová strategie podniku internetového obchodu. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika