Bc. Radek Gabčan, DiS.

Diplomová práce

Elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje

Electronic marketing as a tool for competitive struggle
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice elektronického marketingu z pohledu obchodních firem. Pozornost je věnována celému marketingovému mixu, kdy je kladen důraz zejména na nástroje elektronického marketingu. Popisuje jednotlivé činnosti, postupy a nástroje, které firmy používají ke zvýšení svých prodejů na internetu. Praktická část následně podrobně popisuje využití marketingového komunikačního mixu …více
Abstract:
This diploma thesis deals with an issue of electronic marketing from the perspective of business companies. Attention is paid to the entire marketing mix with an emphasis put especially on electronic marketing tools. The thesis describes various activities, processes and tools that companies use to increase their sales on the Internet. Practical part of the thesis describes in detail the use or marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 11. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní