Elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje – Bc. Radek Gabčan, DiS.
Bc. Radek Gabčan, DiS.
Master's thesis
Elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Electronic marketing as a tool for competitive struggle
Abstract:
Diplomová práce se věnuje problematice elektronického marketingu z pohledu obchodních firem. Pozornost je věnována celému marketingovému mixu, kdy je kladen důraz zejména na nástroje elektronického marketingu. Popisuje jednotlivé činnosti, postupy a nástroje, které firmy používají ke zvýšení svých prodejů na internetu. Praktická část následně podrobně popisuje využití marketingového komunikačního mixu …moreAbstract:
This diploma thesis deals with an issue of electronic marketing from the perspective of business companies. Attention is paid to the entire marketing mix with an emphasis put especially on electronic marketing tools. The thesis describes various activities, processes and tools that companies use to increase their sales on the Internet. Practical part of the thesis describes in detail the use or marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 9. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/o7gcs/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 11. 2015
- Supervisor: Mgr. Pavel Kotyza
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová