Stanislav Kovářík

Bakalářská práce

Vývoj 3D her ve frameworku Unity

3D game development in Unity engine
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit uživatelskou příručku pro tvorbu 3D hry ve vývojovém prostředí Unity. Tohoto cíle je dosaženo postupným vyložením základních pojmů dané problematiky, následným popsáním vlastností prostředí a práce s ním a na závěr podrobným postupem při vývoji hry. Přínosem této práce je vytvořená uživatelská příručka v češtině, která koresponduje s nejnovější verzí 5.6 prostředí …více
Abstract:
The purpose if this bachelors thesis is to create user manual for making 3D games in Unity development environment. This aim is reached by explaining basic terms in game development, explaining enviroments features, how to work with it and guiding trough the proces of game development. This thesis also contributes to the small list of Unity manuals written in Czech language, which are kept up to date …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
  • Vedoucí: Jan Ženíšek
  • Oponent: Alena Buchalcevová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69660

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika