Expanze zákaznicky orientovaného startupu na mezinárodní trh – Ilia Sablukov
Ilia Sablukov
Bachelor's thesis
Expanze zákaznicky orientovaného startupu na mezinárodní trh
Expansion of a customer-oriented startup into the international market
Abstract:
Tato bakalářská práce je věnována expanzi zákaznicky orientovaného startupu na mezinárodní trh. Hlavním cílem práce je vytvoření nejvhodnější strategie expanze pro vybranou společnost, a to na základě provedených analýz. Předmětem zkoumání byl český výrobce zdravých potravin Mixit, který působí na trhu od roku 2010 a již má dobré zkušenosti s expanzí na slovenský, polský a maďarský trh. V teoretické …moreAbstract:
This bachelor's thesis is devoted to the expansion of a customer-oriented startup to the international market. The main goal of the work is to create the most suitable expansion strategy for the selected company, based on the analyzes carried out. The Czech healthy food manufacturer Mixit, which has been on the market since 2010 and already has good experience in expanding to the Slovak, Polish and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 10. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wqbkv/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2023
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021
Adam CHROBÁK -
Marketing mezinárodních sportovních akcí v oblasti automobilového průmyslu
Eduard Pitka -
Návrh strategie na mezinárodní expanzi startupu
David Balík -
Návrh nové marketingové strategie pro startup Eco Fashion Labels
Richard Jošek -
Marketingová komunikace startupu
Eliška Roubíčková -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor -
Zpracování situační analýzy pro vybraný podnik
Simona ROUPCOVÁ