Expanze zákaznicky orientovaného startupu na mezinárodní trh – Ilia Sablukov
Ilia Sablukov
Bakalářská práce
Expanze zákaznicky orientovaného startupu na mezinárodní trh
Expansion of a customer-oriented startup into the international market
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována expanzi zákaznicky orientovaného startupu na mezinárodní trh. Hlavním cílem práce je vytvoření nejvhodnější strategie expanze pro vybranou společnost, a to na základě provedených analýz. Předmětem zkoumání byl český výrobce zdravých potravin Mixit, který působí na trhu od roku 2010 a již má dobré zkušenosti s expanzí na slovenský, polský a maďarský trh. V teoretické …víceAbstract:
This bachelor's thesis is devoted to the expansion of a customer-oriented startup to the international market. The main goal of the work is to create the most suitable expansion strategy for the selected company, based on the analyzes carried out. The Czech healthy food manufacturer Mixit, which has been on the market since 2010 and already has good experience in expanding to the Slovak, Polish and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wqbkv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021
Adam CHROBÁK -
Marketing mezinárodních sportovních akcí v oblasti automobilového průmyslu
Eduard Pitka -
Návrh strategie na mezinárodní expanzi startupu
David Balík -
Návrh nové marketingové strategie pro startup Eco Fashion Labels
Richard Jošek -
Marketingová komunikace startupu
Eliška Roubíčková -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor -
Zpracování situační analýzy pro vybraný podnik
Simona ROUPCOVÁ