Lucie HESSOVÁ

Bachelor's thesis

E-marketing ve vybraných firmách

E-marketing in selected firms
Abstract:
Tato bakalářská práce s názvem ? E-marketing ve vybraných firmách?, se zabývá e-marketingem a jeho využitím ve vybraných firmách. Popisuje historii a vývoj internetu, poskytuje informace o nástrojích e-marketingu. V praktické části zjišťuji a vysvětluji použité e-marketingové nástroje vybraných firem a jejich vnímání zákazníky. Dále jsem využila SWOT analýzy ke zjištění silných a slabých stránek obou …more
Abstract:
This bachelor´s thesis with the name ? E-marketing in selected firms? deals with e-marketing and it's use in selected firms. Describes the history and evolution of the internet, provides information about e-marketing tools. In the practical part of the discovering and explaining the e-marketing tools of the selected firms and their perception of the customers. Next time I used SWOT analysis to identify …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 3. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HESSOVÁ, Lucie. E-marketing ve vybraných firmách. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická