Analýza marketingovej stratégie firmy Jamex s.r.o. na slovenskom trhu – Andrea Jancová
Andrea Jancová
Bakalářská práce
Analýza marketingovej stratégie firmy Jamex s.r.o. na slovenskom trhu
Analýza marketingové strategie firmy Jamex s.r.o. na slovenském trhu
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategii slovenské firmy JAMEX s.r.o., která se věnuje prodeji i produkci hutnického materiálu a betonářské ocele. Cílem práce je analyzovat stávající marketingovou strategii na slovenském trhu prostřednictvím situační analýzy, SWOT analýzy a marketingového mixu. Na základě zjištěných dat z provedených analýz jsou navrhnuté konkrétní doporučení pro zlepšení …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing strategy of Slovak company JAMEX s.r.o., which is a seller and producer of metallurgical material and reinforcing steel. The aim of the thesis is to analyse current marketing strategy of the company, create situational analysis, SWOT analysis and describe its marketing mix. The obtained data helps to suggest improvements and decide what measures should …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou stratégiou slovenskej firmy JAMEX s.r.o., ktorá sa venuje predaju i výrobe hutníckeho materiálu a betonárskej ocele. Cieľom práce je analýza súčasnej marketingovej stratégie na slovenskom trhu pomocou situačnej analýzy, SWOT analýzy a marketingového mixu. Na základe zistených dát z učinených analýz sú navrhnuté konkrétne odporúčania na zlepšenie marketingovej …víceKlíčová slova
zahraniční trh SWOT analýza hutnický průmysl marketingová strategie marketingový mix situační analýza slovenský trh
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49863
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Peter Pacek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49863
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář -
Marketingová strategie pro poskytovatele služeb
Ľudmila Vašková -
Návrh marketingové strategie firmy
Ľubomír Gašpierik -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Martin Vavra -
Marketingová strategie podniku
Tomáš Jarabák -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Návrh marketingové strategie
Veronika Tomagová -
Marketingová strategie společnosti ErtEpl
Patrícia Brandysová