Andrea Jancová

Bakalářská práce

Analýza marketingovej stratégie firmy Jamex s.r.o. na slovenskom trhu

Analýza marketingové strategie firmy Jamex s.r.o. na slovenském trhu
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategii slovenské firmy JAMEX s.r.o., která se věnuje prodeji i produkci hutnického materiálu a betonářské ocele. Cílem práce je analyzovat stávající marketingovou strategii na slovenském trhu prostřednictvím situační analýzy, SWOT analýzy a marketingového mixu. Na základě zjištěných dat z provedených analýz jsou navrhnuté konkrétní doporučení pro zlepšení …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing strategy of Slovak company JAMEX s.r.o., which is a seller and producer of metallurgical material and reinforcing steel. The aim of the thesis is to analyse current marketing strategy of the company, create situational analysis, SWOT analysis and describe its marketing mix. The obtained data helps to suggest improvements and decide what measures should …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou stratégiou slovenskej firmy JAMEX s.r.o., ktorá sa venuje predaju i výrobe hutníckeho materiálu a betonárskej ocele. Cieľom práce je analýza súčasnej marketingovej stratégie na slovenskom trhu pomocou situačnej analýzy, SWOT analýzy a marketingového mixu. Na základe zistených dát z učinených analýz sú navrhnuté konkrétne odporúčania na zlepšenie marketingovej …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Peter Pacek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49863

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod