Analýza spokojenosti příznivců HC Sparta Praha s přechodem klubu do nové haly – Martin Plšek
Martin Plšek
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti příznivců HC Sparta Praha s přechodem klubu do nové haly
Satisfaction Analysis of HC Sparta Praha supporters with the transition to the new hockey arena
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o spokojenosti fanoušků HC Sparta Praha s přesunem domácích zápasů klubu z Tipsport Areny do O2 areny. Jejím hlavním cílem je analyzovat spokojenost s tímto přesunem pomocí pečlivě vybraných parametrů, které mají vliv na celkovou spokojenost na hokejovém utkání. Práce je rozdělena na tři části. První z nich je část teoretická, kde je čtenář seznámen se základními pojmy, které …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the satisfaction of HC Sparta Praha supporters with the moving home matches of the club from Tipsport Arena to O2 arena. Its purpose is to analyze satisfaction with this moving by carefully chosen parameters that affect the overall satisfaction of fans with the hockey match. Thesis has three parts. The first one is theoretical, where the reader is familiar with the basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54796
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Jiří Kotáb
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54796
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza klubu HC Sparta Praha
Martin Hroch -
Zhodnocení finančního zdraví HC Sparta a.s.
Jana Růžičková -
Vplyv COVID krízy na hokejový klub HC Sparta Praha, a. s.
Bianca Oravcová -
Návrh marketingové kampaně pro HC Sparta Praha
Anna Singerová -
Analýza návštěvnosti domácích utkání HC Sparta Praha lidmi z Prahy a regionů Středočeského kraje
Martin Plšek -
Komunikace HC Sparta Praha s fankluby jako nástroj PR.
Jiří Janota -
Marketingové komunikace HC Sparta Praha a jejich role v návštěvnosti utkání
Vojtěch Kaštovský -
Finanční analýza společnosti HC Sparta Praha, a.s.
Jan Šindelář