HOVADÍK, Jiří. \textit{Návrh automatizace procesu Call centra v prostředí organizace s certifikací ISO 9001:2000}. Online. Diplomová práca. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/2rdza3/.
HOVADÍK, Jiří. <i>Návrh automatizace procesu Call centra v prostředí organizace s certifikací ISO 9001:2000</i>. Online. Diplomová práca. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/2rdza3/.
HOVADÍK, Jiří. Návrh automatizace procesu Call centra v prostředí organizace s certifikací ISO 9001:2000. Online. Diplomová práca. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/2rdza3/.
@MastersThesis{Hovadik2009thesis,
AUTHOR = "Hovadík, Jiří",
TITLE = "Návrh automatizace procesu Call centra v prostředí organizace s certifikací ISO 9001:2000 [online]",
YEAR = "2009 [cit. 2024-10-20]",
TYPE = "Diplomová práca",
SCHOOL = "Vysoké učení technické v BrněBrno",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/2rdza3/",
}
@MastersThesis{Hovadik2009thesis,
AUTHOR = {Hovadík, Jiří},
TITLE = {Návrh automatizace procesu Call centra v prostředí organizace s certifikací ISO 9001:2000},
YEAR = {2009},
TYPE = {Diplomová práca},
INSTITUTION = {Vysoké učení technické v Brně},
LOCATION = {Brno},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/2rdza3/},
URL_DATE = {2024-10-20},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Hovadík
| jméno = Jiří
| instituce = Vysoké učení technické v Brně
| titul = Návrh automatizace procesu Call centra v prostředí organizace s certifikací ISO 9001:2000
| url = https://theses.cz/id/2rdza3/
| typ práce = Diplomová práca
| vedoucí =
| rok = 2009
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-10-20
| poznámka =
| jazyk =
}}