How to Motivate and Lead Teenage Students during One-to-One English Classes – Tereza MÜLLEROVÁ
Tereza MÜLLEROVÁ
Bakalářská práce
How to Motivate and Lead Teenage Students during One-to-One English Classes
How to Motivate and Lead Teenage Students during One-to-One English Classes
Abstract:
This bachelor thesis focuses on motivation of teenage ESL students in the one-to-one setting. Its first part deals with major theories of motivation along with useful implications for the classroom, specifics of three periods of adolescence, together with ways of effective learning based on the knowledge of the teenage brain, and finally, unique characteristics of one-to-one teaching. The second part …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se věnuje motivaci náctiletých studentů anglického jazyka při individuální výuce. První část pojednává o hlavních teoriích motivace a jejich využití v praxi, o zvláštnostech tří období dospívání a efektivního učení na základě znalostí o funkcích mozku dospívajících a nakonec zmiňuje i jedinečnost individuální výuky. Druhá část práce se zabývá několika důležitými aspekty vztahu …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Zveřejnit od: 18. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Markéta Bilanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MÜLLEROVÁ, Tereza. How to Motivate and Lead Teenage Students during One-to-One English Classes. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura - Španělský jazyk a literatura, Anglický jazyk a literatura, Společný základ dvouoborového Bc. studia
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Činnostně orientovaná výuka angličtiny u žáků se specifickými poruchami učení
Gabriela Kratochvílová -
Žáci se specifickou poruchou učení a výuka angličtiny na druhém stupni základní školy
Vítězslav Šťastný -
Vztah mezi učitelem a žákem na waldorfské a klasické základní škole
Berenika Lipková -
Vztah mezi subjektivně vnímanou sociální oblíbeností ve třídě a akademickým úspěchem
Barbora Borková -
Vztah mezi vnímaným přístupem učitele a copingovými strategiemi, seberegulovaným učením a akademickým výkonem u studentů středních škol
Eliška Ročková -
Respektující vztah mezi učitelem a žákem
Jana Škodová -
Respektující vztah mezi učitelem a žákem
Daniel Vydra