David ŘEZNÍČEK
Bakalářská práce
Marketing fotbalového klubu
Marketing of the football club
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem fotbalového klubu. Předmětem je zhodnocení marketingové činnosti fotbalového klubu FK Ústí nad Labem a na základě toho navrhnout lepší prostředky pro prezentaci klubu. První část zahrnuje teoretické pojmy z oblasti marketingu a marketingového mixu. Zahrnuje dále také analýzu okolí prostředí klubu. Praktická část zahrnuje dále analýzu organizace a marketingový …víceAbstract:
This thesis deals with Marketing of football club. The object of this thesis is to evaluate marketing activity of football club FK Ústí nad Labem and with the result try to propose solutions for better resources for team presenatation. The first part contains teoretical terms from marketing of sport. The second part, practical part of work, is begining with characteristicks of club. Practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Helena Kovalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŘEZNÍČEK, David. Marketing fotbalového klubu. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická -
Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ
Anna Gruberová -
Využití digitálních technologií v online public relations chemických podniků
Jan Krejčík -
Online public relations významných českých firem
Vladimír Horák -
Webová prezentace jako součást public relations mateřské školy
Lucie HOCHMANOVÁ -
Kritické hodnocení public relations zámku ve Zruči nad Sázavou
Markéta Krátká -
Prezentace a fundraising neziskových organizací
Kateřina Burešová -
Prezentace neziskových organizací v médiích
Denisa Prchalová