Návrh využívání sociální sítě Instagram pro zvýšení zájmu o společnost Footshop – Bc. Matěj Pajma
Bc. Matěj Pajma
Master's thesis
Návrh využívání sociální sítě Instagram pro zvýšení zájmu o společnost Footshop
Proposal for the using of the Instagram social network to increase interest in Footshop
Anotácia:
Diplomová práce řeší téma využívání sociální sítě Instagram za účelem zvýšení zájmu o společnost Footshop. Tato společnost je považována za jednu z nejsilnějších na českém trhu s obuví a oblečením. Cílem diplomové práce je navrhnout této společnosti změny ve využívání sociální sítě Instagram s cílem lépe propagovat nabízené produkty a také zlepšit přehlednost profilu na Instagramu. Dílčím cílem práce …viacAbstract:
The diploma thesis addresses the topic of using the Instagram social network in order to increase interest in Footshop. This company is considered one of the strongest on the Czech footwear and clothing market. The aim of the diploma thesis is to propose to this company changes in the use of the Instagram social network in order to better promote the offered products and also to improve the clarity …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAJMA, Matěj. \textit{Návrh využívání sociální sítě Instagram pro zvýšení zájmu o společnost Footshop}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/2rlg39/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová
Názov
Vložil
Vložené
Práva