Rozšířená realita jako nové médium pro situacionistické strategie – Bc. Tomáš Giesl
Bc. Tomáš Giesl
Bachelor's thesis
Rozšířená realita jako nové médium pro situacionistické strategie
Augmented reality as a new medium for situationist strategies
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o rozšířené realitě jakožto novém médiu pro situacionistické strategie. Společným propojením termínů situacionismu a rozšířené reality vzniká nový význam a kontext v oblasti chápání rozšířené reality. Klíčový je kritický přehled konkrétních příkladů aktivistických děl vytvořených umělci, aktivisty nebo aktivistickými skupinami. V práci jsou kriticky rozebrána aktivistická …viacAbstract:
Bachelor thesis discusses augmented reality in context of new media for situationist strategies. The connection of situationist terms and augmented reality brings a whole new meaning in context of understanding of augmented reality. Critical analysis of particular examples of activist work created by artists, activists or activist groups is crucial. In my thesis activists’ work, which follows up to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ejluy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedúci: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jozef Cseres, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media