Strategies for maintaining discipline in ELT – Lucie Hradecká
Lucie Hradecká
Diplomová práce
Strategies for maintaining discipline in ELT
Strategies for maintaining discipline in ELT
Abstract:
The aim of the thesis is to introduce the issue of pupil misbehaviour in connection with the strategies the English teachers may use for maintaining the discipline of learners in ELT lessons. The purpose of the first part of the thesis is to provide theoretical background necessary for the follow-up research. In relation to the issue of maintaining discipline in ELT the theoretical part defines the …víceAbstract:
Cílem diplomové práce je představit otázku nekázně žáků v souvislosti se strategiemi, které učitelé anglického jazyka mohou využít pro udržování kázně žáků ve vyučovacích hodinách anglického jazyka. Účelem první části diplomové práce je poskytnout teoretický základ potřebný pro následný výzkum. V souvislosti s otázkou udržování kázně při vyučování angličtiny vymezuje teoretická část klíčové pojmy, …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2012
- Vedoucí: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hradecká, Lucie. Strategies for maintaining discipline in ELT. Pardubice, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Profesní kompetence učitele informatiky na gymnáziu
Jaromír BASLER -
Profesní kompetence učitele 1. ročníku ve vztahu k adaptaci žáka na školní prostředí
Markéta SKOUPILOVÁ -
Profesní kompetence učitele v MŠ pro zvládání projevů poruch afektů u dětí
Dominika PELEŠKOVÁ -
Kompetence učitelů anglického jazyka na středních odborných školách
Jitka Davies -
Pohled učitelů a budoucích učitelů přírodopisu na profesní kompetence učitele v kontextu přípravy na budoucí povolání
Hana KOSTRŮNKOVÁ -
Rozvoj profesních kompetencí učitele NŠ v Karlovarském kraji se zaměřením na rozvoj diagnostické kompetence
Miluše HORNÁKOVÁ -
Profesní kompetence učitele MŠ se zaměřením na výtvarnou výchovu
Jana VONDRÁČKOVÁ -
Kompetence učitele SŠ v Plzeňském kraji se zaměřením na diagnostickou kompetenci
Olga VOLFOVÁ NAXEROVÁ