Podpora profesního rozvoje učitelů ze strany ředitele školy – Bc. Pavlína Sedláčková
Bc. Pavlína Sedláčková
Diplomová práce
Podpora profesního rozvoje učitelů ze strany ředitele školy
The Support of Professional Development of Teachers by the Director of School
Anotace:
Jak ředitelé základních škol podporují učitele v profesním rozvoji? To je otázka, kterou se tato práce snaží zodpovědět. Teoretická část práce se snaží osvětlit klíčové koncepty práce a tím připravit prostor pro kvalitativní výzkum, který je prezentovaný v empirické části. Učitel by se měl sám aktivně rozvíjet a vzdělávat. Ředitel řídí školu a má dohlížet na to, aby se učitel věnoval svému profesnímu …víceAbstract:
How do the directors of primary schools support teachers in professional development? This is the question that this work tries to answer. The theoretical part of the thesis tries to elucidate key concepts of work and thus to prepare a space for qualitative research, which is presented in the empirical part. The teacher should develop and educate himself actively. The director directs the school and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lq4db/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Profesní rozvoj budoucích učitelů prostřednictvím dramatické výchovy
Denisa Daňková -
Rozvoj profesních kompetencí učitele NŠ v Karlovarském kraji se zaměřením na rozvoj diagnostické kompetence
Miluše HORNÁKOVÁ -
Vzdělávání a profesní rozvoj učitelů 1. stupně základní školy s akcentem na aktuální požadavky
Tereza ŠANDEROVÁ -
Profesní rozvoj učitelky mateřské školy
Miroslava HRUBÁ -
Profesní rozvoj učitelů pohledem ředitelů mateřských škol
Barbora Adamicová -
Profesní rozvoj učitelů praktického vyučování a odborného výcviku
Marika Punčochářová Jurmanová -
PROFESNÍ ROZVOJ UČITELŮ STŘEDNÍCH ŠKOL
Veronika BAŤKOVÁ