Význam dealerství při prodeji automobilů u zákazníků Generace Y – Pavel Dostál
Pavel Dostál
Diplomová práce
Význam dealerství při prodeji automobilů u zákazníků Generace Y
Importance of dealership in car sales for Generation Y customers
Anotace:
Práce se zabývá otázkou role a významu dealerství v procesu nákupu aut mladých generací a zkoumá změny v nákupním chování při porovnání generace Y a generace X. Práce nejprve teoreticky přibližuje koncept spotřebitelského chování, generací a jejich postojů při nakupování a následně uvádí zásadní milníky a vývojové změny automobilového průmyslu a prostředí. Pomocí dotazníkového šetření kombinovaného …víceAbstract:
Thesis is concerned with a role and importance of a dealership in a car purchase process and pursues changes in shopping behaviour between generation Y and generation X. Thesis firstly addresses theoretical concept of consumer behaviour, generations and their attitude to shopping and further looks into fundamental milestones and developmental transitions of automotive industry and environment. By employing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81415
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Jan Závodný Pospíšil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81415
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
Alice Berthuy -
Factors Affecting Consumer Behavior - Online Shopping in the USA
Abdurrahim Dehgani -
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Impact of COVID-19 on consumer behaviour in Vietnam.
Minh Thu Pham -
Fast Fashion Consumer Behaviour
Nyvanrady So -
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Film consumption behaviour of generation Y
Maryia Novikava -
Cunsumer Behaviour within Cosmetic Industry with Focus on the Czech Republic
Petra Širatovská