Pavel Dostál

Diplomová práce

Význam dealerství při prodeji automobilů u zákazníků Generace Y

Importance of dealership in car sales for Generation Y customers
Anotace:
Práce se zabývá otázkou role a významu dealerství v procesu nákupu aut mladých generací a zkoumá změny v nákupním chování při porovnání generace Y a generace X. Práce nejprve teoreticky přibližuje koncept spotřebitelského chování, generací a jejich postojů při nakupování a následně uvádí zásadní milníky a vývojové změny automobilového průmyslu a prostředí. Pomocí dotazníkového šetření kombinovaného …více
Abstract:
Thesis is concerned with a role and importance of a dealership in a car purchase process and pursues changes in shopping behaviour between generation Y and generation X. Thesis firstly addresses theoretical concept of consumer behaviour, generations and their attitude to shopping and further looks into fundamental milestones and developmental transitions of automotive industry and environment. By employing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Jan Závodný Pospíšil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81415