Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair – Bc. Marie Soukupová
Bc. Marie Soukupová
Diplomová práce
Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair
A marketing strategy and development of a lowcost airline Ryanair
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair“ je seznámení se s problematikou, v dnešní době stále oblíbenějšího typu leteckého cestování, nízkonákladového létání. První část je zaměřena na vymezení nízkonákladové dopravy. Ve druhé části je charakterizována nízkonákladová letecká společnost Ryanair a její marketingové strategie. V poslední části …víceAbstract:
The subject of the thesis, "Marketing strategy and development of low cost airlines Raynair" is the explanation of the issue, nowadays increasingly popular type of air travel, low-cost flying. The first part is focused on defining the cost of transport. In the second part is characterized by a low-cost airline Ryanair and its marketing strategy. In the last part is evaluated and influence the development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/widh1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Luděk Stránský
- Oponent: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nízkonákladová letecká přeprava v Evropě a ověření fungování strategie modrého oceánu
Ilona Rázová -
Nizkonákladová letecká doprava v ČR a současné konkurenční situace na trhu nizkonákladových společností
Lukáš Bedecs -
Nízkonákladová letecká doprava v Evropě
James Huňak -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Analýza a hodnocení vybraných segmentů poptávky po low-cost leteckých společností
Jana Boháčková -
Analýza low-cost dopravců v České republice a na Slovensku
Barbora Vaněčková -
Cestovní ruch a letecká doprava
Lukáš Báča -
Vliv nízkonákladových leteckých společností na cestovní ruch
Dana Hovorková