Bc. Marie Soukupová

Diplomová práce

Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair

A marketing strategy and development of a lowcost airline Ryanair
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair“ je seznámení se s problematikou, v dnešní době stále oblíbenějšího typu leteckého cestování, nízkonákladového létání. První část je zaměřena na vymezení nízkonákladové dopravy. Ve druhé části je charakterizována nízkonákladová letecká společnost Ryanair a její marketingové strategie. V poslední části …více
Abstract:
The subject of the thesis, "Marketing strategy and development of low cost airlines Raynair" is the explanation of the issue, nowadays increasingly popular type of air travel, low-cost flying. The first part is focused on defining the cost of transport. In the second part is characterized by a low-cost airline Ryanair and its marketing strategy. In the last part is evaluated and influence the development …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Luděk Stránský
  • Oponent: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting