Bc. Marie Soukupová

Master's thesis

Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair

A marketing strategy and development of a lowcost airline Ryanair
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair“ je seznámení se s problematikou, v dnešní době stále oblíbenějšího typu leteckého cestování, nízkonákladového létání. První část je zaměřena na vymezení nízkonákladové dopravy. Ve druhé části je charakterizována nízkonákladová letecká společnost Ryanair a její marketingové strategie. V poslední části …more
Abstract:
The subject of the thesis, "Marketing strategy and development of low cost airlines Raynair" is the explanation of the issue, nowadays increasingly popular type of air travel, low-cost flying. The first part is focused on defining the cost of transport. In the second part is characterized by a low-cost airline Ryanair and its marketing strategy. In the last part is evaluated and influence the development …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 5. 2012
  • Supervisor: Ing. Luděk Stránský
  • Reader: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting