Metody ověřování fyzické průjezdnosti vozidel na pozemních komunikacích – Přemek Pakosta
Přemek Pakosta
Bakalářská práce
Metody ověřování fyzické průjezdnosti vozidel na pozemních komunikacích
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou fyzické průjezdnosti vozidel na pozemních komunikacích a dostupnými metodami pro její ověřování. V úvodní teoretické části práce přibližuje a objasňuje účel vlečných křivek, jejich vznik a vývoj. Dále popisuje využití vlečných křivek při projektování pozemních komunikací a zkoumá jednotlivé přístupy některých zemí. Další kapitola se věnuje charakteristice metod …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of physical passability of vehicles on roads and available methods for passability verification. In the introductory theoretical part of the work approaches and clarifies the purpose of swept paths, their origin and development. It also describes the use of swept paths in road design and examines the different approaches of some countries. The next chapter deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Lopour, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pakosta, Přemek. Metody ověřování fyzické průjezdnosti vozidel na pozemních komunikacích . Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Stavební inženýrství / Dopravní stavitelství