E sales force - obchodní tým 21. století – Jiří Januška
Jiří Januška
Bachelor's thesis
E sales force - obchodní tým 21. století
Anotácia:
Tato práce se zabývá formulováním návrhů, opatření a doporučení pro využití potenciálu neservisované databáze zákazníků v segmentu HORECA a pro efektivnější využití nástrojů personálního řízení ve vybrané společnosti Rémy Cointreau Czech Republic, s.r.o. Cílem práce je pomocí marketingových nástrojů, komunikace v letácích na vybraných zákaznících a dotazníkovým šetřením najít řešení, jak oslovit co …viacAbstract:
This thesis deals with the formulation of proposals, measures and recommendations for the utilization of the potential of the unserved HORECA database of customers and for a more effective use of personnel management tools in the selected company Rémy Cointreau Czech Republic s.r.o. The aim of the thesis is to find a solution that would allow for reaching as many potential HORECA customers on the Czech …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/s17nt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedúci: Ing. Zbyněk Schwaiger
- Oponent: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Organization management
Práce na příbuzné téma
-
Product distribution from a chosen plant to customers
Michaela Spálenková