Bc. et Bc. Kristýna Bočková

Master's thesis

Komunikační strategie vybraného podniku

Communication strategy of the chosen company
Abstract:
Cílem této práce je analýza současného komunikačního mixu a návrh nové komunikační strategie společnosti Automotodrom Brno, a.s. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je popsána problematika komunikačního mixu a segmentace. Praktická část obsahuje analýzu podniku, produktu, současného komunikačního mixu a cílové skupiny. Dále jsou v ní zahrnuty výsledky dotazníkového šetření …more
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse the current communication mix and create a new communication strategy for the company Brno Circuit. The thesis consists of theoretical and practical parts. The theoretical part describes the issue of marketing strategy, communications mix and segmentation. The practical part contains an analysis of the company, of the product, of the current communication mix and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 2. 2014
  • Supervisor: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta