Komunikační strategie vybraného podniku – Bc. et Bc. Kristýna Bočková
Bc. et Bc. Kristýna Bočková
Master's thesis
Komunikační strategie vybraného podniku
Communication strategy of the chosen company
Abstract:
Cílem této práce je analýza současného komunikačního mixu a návrh nové komunikační strategie společnosti Automotodrom Brno, a.s. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je popsána problematika komunikačního mixu a segmentace. Praktická část obsahuje analýzu podniku, produktu, současného komunikačního mixu a cílové skupiny. Dále jsou v ní zahrnuty výsledky dotazníkového šetření …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyse the current communication mix and create a new communication strategy for the company Brno Circuit. The thesis consists of theoretical and practical parts. The theoretical part describes the issue of marketing strategy, communications mix and segmentation. The practical part contains an analysis of the company, of the product, of the current communication mix and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/v8id9/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2014
- Supervisor: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Projekt společenské odpovědnosti a její marketingové komunikace ve společnosti ETA a.s.
Renata Czyžová -
Účinnost a využití nástrojů marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s.
Tereza Mladenova -
Marketingová komunikace společnosti ZFP GROUP, a.s.
Kristýna Sirníková -
Integrovaná marketingová komunikace Letiště Praha a.s. a synergický efekt jednotlivých nástrojů
Monika Zárubová -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Lucie Zajdáková -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace Internet Mall, a.s.
Vojtěch Štembera -
Marketingová komunikace Gastro - Menu Express, a. s.
Filip Waschek -
Marketingové nástroje a jejich uplatnění pro zvýšení výkonnosti podniku Automotodrom Brno, a.s.
Jan Ulman