Bc. Michaela Pavlíčková

Bakalářská práce

Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy

The utilization of the marketing for competitiveness increase of company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti zvolené společnosti Bematech s.r.o. V první části práce je věnována pozornost konkurenci, konkurenceschopnosti a konkurenčním strategiím, teorii marketingu, segmentaci trhu, hodnotě pro zákazníka, marketingovému mixu a BCG matici. Druhá část bakalářské práce je zaměřena na analýzu současného stavu podniku včetně jeho …více
Abstract:
Bachelor thesis is focused on using marketing to increase the competitiveness of the chosen company Bematech s.r.o. In the first part is attention devoted to the competition, competitiveness and competitive strategies, marketing theory, market segmentation, customer value, marketing mix and BCG matrix. The second part of bachelor thesis is focused on analyzing the current status of the company, including …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Lucie Borkovcová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem