Analyse von Bildmetaphern in Werbeanzeigen – Barbora ŠONSKÁ
Barbora ŠONSKÁ
Bachelor's thesis
Analyse von Bildmetaphern in Werbeanzeigen
Visual Metaphor
Abstract:
This thesis deals with the theory of the pictorial metaphor. At the beginning of this thesis, the initial terms are described and defined: a metaphor, an image, a pictorial metaphor and advertising. A summary of three approaches to the pictorial metaphor follows. The authors of these approaches are Ch. Hager, G. Sonesson and Ch. F. Forceville. On the basis of these theories, a practical analysis of …viacAbstract:
Práce je věnována teorii obrazové metafory. V úvodu jsou popsány a definovány výchozí pojmy, tedy metafora, obraz, obrazová metafora a reklama. Následuje shrnutí tří přístupů k obrazové metafoře, jejichž autory jsou Ch. Hager, G. Sonesson a Ch. F. Forceville. Na základě těchto teorií je provedena praktická analýza šesti reklamních vyobrazení. V závěru práce je diskutován a srovnáván přínos jednotlivých …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Zverejniť od: 6. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Veronika Opletalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠONSKÁ, Barbora. Analyse von Bildmetaphern in Werbeanzeigen. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / odbor:
Philology / German Philology
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva