Bc. Matěj Šedivý

Diplomová práce

Softwarová podpora práce operátorů Call Centra

Software Support for the Work of Call Center Operators
Anotace:
Předmětem diplomové práce “Softwarová podpora práce operátorů Call Centra” je popsání postupu analýzy návrhu a vývoje aplikace od zadání problému business uživatelem do realizace konkrétního řešení. V první části jsou popsána metodická východiska a zasazení budoucí aplikace do technické infrastruktury. Ve druhé části je provedena analýza, návrh a implementace konkrétního řešení. V závěru je porovnán …více
Abstract:
The thesis: "Software support operators work Call Center" is a description of the analysis procedure, design and development of applications from business user input problem in the implementation of specific solutions. The first section describes the methodological background and place the future applications into the technical infrastructure. In the second part of the analysis, design and implementation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Vladimír Beneš, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Michal Valenta, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Informační technologie a management