Úroveň čtení s porozuměním u žáků 6. ročníků základní školy – Eva SALAJKOVÁ
Eva SALAJKOVÁ
Bakalářská práce
Úroveň čtení s porozuměním u žáků 6. ročníků základní školy
The Level of Reading Comprehension of Pupils Sixth Grade of Elementary School
Anotace:
Předkládaná práce se zabývá faktory ovlivňujícími čtení s porozuměním. Cílem je zjistit úroveň čtení s porozuměním v závislosti na vybraných faktorech u dvou 6. tříd základní školy. V teoretické části nejprve obecně popisujeme čtenářskou gramotnost. V následující kapitole poté vymezujeme čtení s porozuměním jako část čtenářské gramotnosti. Třetí kapitola se zaměřuje na pedagogicko-psychologickou charakteristiku …víceAbstract:
The present work deals with the factors affecting reading comprehension. The aim is to determine the level of reading comprehension according to selected factors at two sixth classes of primary school. In the theoretical part, we generally describe reading literacy. In the next chapter then defines reading comprehension as part of reading literacy. The third chapter focuses on the pedagogical-psychological …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Zveřejnit od: 15. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Renata Mlčáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SALAJKOVÁ, Eva. Úroveň čtení s porozuměním u žáků 6. ročníků základní školy. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a informační výchova se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba nestandardizovaného didaktického testu
Jana Pokorná -
Role vnitřní motivace na čtení s porozuměním u žáků na prvním stupni základní školy
Klára PRAVDOVÁ -
Sebeúčinnost a motivace ke čtení u žáků s dyslexií
Denisa ČÍŽKOVÁ -
Čtení s porozuměním ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Sabina KOČIŠOVÁ -
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
Rozvoj čtenářské gramotnosti skautského oddílu skrze zážitkový program
Michal ŠTROBL -
Čtenářská gramotnost žáků na primární škole s akcentem na vyučovací metody
Lenka HAWLICZKOVÁ -
Čtenářská gramotnost u žáků 3. ročníků na vybraných základních školách
Iveta HRADCOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
19. 8. 2013