Úroveň čtení s porozuměním u žáků 6. ročníků základní školy – Eva SALAJKOVÁ
Eva SALAJKOVÁ
Bachelor's thesis
Úroveň čtení s porozuměním u žáků 6. ročníků základní školy
The Level of Reading Comprehension of Pupils Sixth Grade of Elementary School
Abstract:
Předkládaná práce se zabývá faktory ovlivňujícími čtení s porozuměním. Cílem je zjistit úroveň čtení s porozuměním v závislosti na vybraných faktorech u dvou 6. tříd základní školy. V teoretické části nejprve obecně popisujeme čtenářskou gramotnost. V následující kapitole poté vymezujeme čtení s porozuměním jako část čtenářské gramotnosti. Třetí kapitola se zaměřuje na pedagogicko-psychologickou charakteristiku …moreAbstract:
The present work deals with the factors affecting reading comprehension. The aim is to determine the level of reading comprehension according to selected factors at two sixth classes of primary school. In the theoretical part, we generally describe reading literacy. In the next chapter then defines reading comprehension as part of reading literacy. The third chapter focuses on the pedagogical-psychological …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2013
Accessible from:: 15. 4. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Renata Mlčáková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SALAJKOVÁ, Eva. Úroveň čtení s porozuměním u žáků 6. ročníků základní školy. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Needs Pedagogy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a informační výchova se zaměřením na vzdělávání
Theses on a related topic
-
Tvorba nestandardizovaného didaktického testu
Jana Pokorná -
Role vnitřní motivace na čtení s porozuměním u žáků na prvním stupni základní školy
Klára PRAVDOVÁ -
Sebeúčinnost a motivace ke čtení u žáků s dyslexií
Denisa ČÍŽKOVÁ -
Čtení s porozuměním ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Sabina KOČIŠOVÁ -
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
Rozvoj čtenářské gramotnosti skautského oddílu skrze zážitkový program
Michal ŠTROBL -
Čtenářská gramotnost žáků na primární škole s akcentem na vyučovací metody
Lenka HAWLICZKOVÁ -
Čtenářská gramotnost u žáků 3. ročníků na vybraných základních školách
Iveta HRADCOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
19/8/2013