Proces vývoje nového produktu ve firmě Nestlé Česko s. r. o. – Pavla MLČÁKOVÁ
Pavla MLČÁKOVÁ
Bakalářská práce
Proces vývoje nového produktu ve firmě Nestlé Česko s. r. o.
Process of development of a new product in company Nestlé Česko Ltd.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na seznámení s procesem vývoje nového produktu ve firmě Nestlé Česko s.r.o., ve výrobním závodě Sfinx Holešov. Obeznámím Vás s pojmem inovace a popíšu jednotlivé fáze vývoje nového produktu, jak z teoretického hlediska, tak z praktického. Navrhla jsem výrobnímu závodu dvě varianty nových želé produktů, které provedu všemi fázemi vývoje a všemi fázemi životního cyklu výrobku …víceAbstract:
This Bachelor work is aimed at informing with a process of development of a new product in Nestlé Česko Company, in Sfinx Holešov plant. I will get acquainted you with a concept of inovation and I will describe an individual period of development of a new product in theoretical way as well as in practical way. I have suggested to the manufactural plant two alternatives of new jelly products which I …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2008
Identifikátor:
10406
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2009
- Vedoucí: Ing. Jiří Janoušek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MLČÁKOVÁ, Pavla. Proces vývoje nového produktu ve firmě Nestlé Česko s. r. o.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 12. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické aspekty zavádění nového produktu na trh
Petr Douda -
Obchodní analýza – důležitá fáze vývoje nového produktu
Stanislav Mottl -
Vývoj nového produktu a uvedení na trh
Silvia Daňová -
Vývoj nového produktu s využitím přístupu Design Thinking
Tereza DRTINOVÁ -
Vývoj nového produktu či služby a jeho testování - Web 3.0
David SOUKUP -
Vývoj nového produktu v bance
Ivana Pícková -
Vývoj nového produktu v bance
Eva Seidlová -
Tvorba nového produktu pro firmu Raketou na Mars s.r.o.
Štěpán PEŘINA