Bc. Eva Jurčíková

Master's thesis

Analýza marketingového prostředí a návrh komunikačního mixu pro Galerii současného umění v Českých Budějovicích.

The Analysis of the Marketing Environment and the Suggestion of Communication Mix of Gallery of Contemporary Art in České Budějovice.
Abstract:
Tato magisterská diplomová práce se zabývá Galerií současného umění v Českých Budějovicích a zaměřuje se na její marketingovou komunikaci. Na základě vybraných analýz rozebírá marketingové prostředí galerie a navrhuje změny ve stávajícím komunikačním mixu. První část práce je teoretická a vysvětluje základní pojmy, se kterými je v textu pracováno. Po teoretické části následuje představení Galerie současného …more
Abstract:
This thesis focuses on Gallery of Contemporary Art in České Budějovice and its marketing strategy. It observes the marketing environment and suggests changes in the existing marketing mix based on selected analyses. The first part of this paper is theoretical and explains basic terms used in the thesis. After the theoretical part follows the introduction of Gallery of Contemporary Art, the analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Dagmar Koudelková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta