Analýza marketingového prostředí a návrh komunikačního mixu pro Galerii současného umění v Českých Budějovicích. – Bc. Eva Jurčíková
Bc. Eva Jurčíková
Master's thesis
Analýza marketingového prostředí a návrh komunikačního mixu pro Galerii současného umění v Českých Budějovicích.
The Analysis of the Marketing Environment and the Suggestion of Communication Mix of Gallery of Contemporary Art in České Budějovice.
Abstract:
Tato magisterská diplomová práce se zabývá Galerií současného umění v Českých Budějovicích a zaměřuje se na její marketingovou komunikaci. Na základě vybraných analýz rozebírá marketingové prostředí galerie a navrhuje změny ve stávajícím komunikačním mixu. První část práce je teoretická a vysvětluje základní pojmy, se kterými je v textu pracováno. Po teoretické části následuje představení Galerie současného …moreAbstract:
This thesis focuses on Gallery of Contemporary Art in České Budějovice and its marketing strategy. It observes the marketing environment and suggests changes in the existing marketing mix based on selected analyses. The first part of this paper is theoretical and explains basic terms used in the thesis. After the theoretical part follows the introduction of Gallery of Contemporary Art, the analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 5. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/tmi65/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Dagmar Koudelková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JURČÍKOVÁ, Eva. \textit{Analýza marketingového prostředí a návrh komunikačního mixu pro Galerii současného umění v Českých Budějovicích.} Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2013. Available from: https://theses.cz/id/2to118/. [cit. 2024-04-19].
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Strategická analýza konkrétního podniku
Petr Toman -
Marketingová komunikace hudebních skupin
Kristýna Nová -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Anna Shumeiko