Připravenost učitelů na výuku finanční gramotnosti v rámci předmětu ZSV na gymnáziích – Bc. Markéta Tůmová
Bc. Markéta Tůmová
Diplomová práce
Připravenost učitelů na výuku finanční gramotnosti v rámci předmětu ZSV na gymnáziích
The teacher's readiness for teaching financial literacy within Social Studies Basics at grammar schools
Anotace:
Diplomová práce Připravenost učitelů na výuku finanční gramotnosti v rámci předmětu ZSV na gymnáziích je určena především pro středoškolské učitele předmětu základy společenských věd. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy finanční gramotnost a finanční vzdělávání a rovněž je tu nastíněn vývoj finančního vzdělávání a začlenění finanční gramotnosti do rámcových vzdělávacích programů. Zbylá část je …víceAbstract:
Diploma thesis Teachers' readiness for teaching financial literacy within Social studies at comprehensive schools is primarily intended for secondary school teachers of Social Studies Basics. The theoretical part explains the concepts of financial literacy and financial education. Also, it outlines developments in financial education and inclusion of financial literacy in general educational programs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/afq36/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Mgr. Zdeňka Jastrzembská, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jiří Svoboda, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství základů společenských věd pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
Zednářská estetika na liechtensteinské Lednici (animační program exkurze pro střední školy)
Dagmar Vránová -
Comparison, development and metamorphoses of selected social studies textbooks for high schools
Věra Maloňová -
Základy finanční a ekonomické matematiky v prostředí základní školy
Martina PECHALOVÁ -
Finanční gramotnost ve školních vzdělávacích programech středních škol v Jihomoravském kraji
Lucie Kubcová -
Finanční gramotnost jako podnikatelský plán
Lucie Vrabelová -
Finanční gramotnost na 2. stupni ZŠ a nižších gymnázií
Jaroslav Szmolena