Źivotní cyklus (vybraného) produktu a změny strategií v jeho fázích. – Jan Bochenek
Jan Bochenek
Master's thesis
Źivotní cyklus (vybraného) produktu a změny strategií v jeho fázích.
Product life cycle of the (chosen) product and changes of strategies during all phases.
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na zkoumání životního cyklu produktu ve spojitosti s analýzou automobilu Škoda Octavia, kdy jsou analyzovány jeho všechny tři novodobé generace. Cílem je zjistit, zda jsou strategie, které jsou při péči o tento vůz úspěšně zvolené a zvyšují objemy prodaných vozů. Pro ucelenost praktické části bylo využito sběru dat z mnoha zdrojů a vlastní zkušenosti autora z prostředí automobilky …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on research of a product life cycle in connection to Skoda Octavia car analysis, where all the three modern generations are analysed. The goal is to find out if the strategies used during all phases were successfully selected to maximise the sales. Various data sources, as well as authors personal experience from the automotive industry, were used to ensure the data integrity …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOCHENEK, Jan. \textit{\'Zivotní cyklus (vybraného) produktu a~změny strategií v~jeho fázích.}. Online. Master's thesis. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2017. Available from: https://theses.cz/id/2tupk0/. [citováno 2024-04-24]
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Management in the Global Environment
Theses on a related topic
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu vybraného podniku
Yvonne Mahdalová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights