Analýza vizuálních prvků digitálních učebních materiálu z hlediska scaffoldingových strategií – Bc. Michaela SIKOROVÁ
Bc. Michaela SIKOROVÁ
Diplomová práce
Analýza vizuálních prvků digitálních učebních materiálu z hlediska scaffoldingových strategií
An Analysis of the Visual Components of Digital Teaching and Learning Materials based on the Built-in Scaffolding Strategies
Anotace:
Cílem empirického šetření diplomové práce s názvem Analýza vizuálních prvků digitálních učebních materiálu z hlediska scaffoldingových strategií pro 2. stupeň ZŠ byla analýza vizuálních prostředků z hlediska scaffoldingového potenciálu. Hlavním úkolem bylo zjistit, jak vizuální prostředky v učebnicích podporuji žaky v učení. Detekovány byly typy, záměry a prostředky scaffoldingu. Zaměřili jsme se i …víceAbstract:
The aim of the empirical study of the diploma thesis called "Analysis of Visual Elements of Digital Teaching Materials in terms of Scaffolding Strategies for lower-secondary school" was the analysis of visual means in terms of scaffolding potential. The main task was to find out how visual means in textbooks support pupils in learning. Types, intentions and means of scaffolding were detected. We also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Zuzana Sikorová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SIKOROVÁ, Michaela. \textit{Analýza vizuálních prvků digitálních učebních materiálu z hlediska scaffoldingových strategií}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/2tvbe8/.
Jak správně citovat práci
SIKOROVÁ, Michaela. Analýza vizuálních prvků digitálních učebních materiálu z hlediska scaffoldingových strategií. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství výtvarné výchovy pro střední školy - Učitelství pedagogiky (negarantovaný rozvrh)
Práce na příbuzné téma
-
Funkce učebnic ve výuce předmětu somatologie na středních zdravotnických školách
Pavla VAŇÁSKOVÁ -
Vztah vizuálních prostředků a textů v učebnicích němčiny pro první stupeň ZŠ
Lucie Ptáčková -
Tvorba vizuálních prostředků pro podporu výuky odborných předmětů
Radim GIECEK -
Vztah vizuálních prostředků a textů v učebnicích němčiny pro první stupeň ZŠ
Lucie Ptáčková -
Vizuální prostředky pro výuku reálií v učebnicích francouzského jazyka
Kristýna Girlová -
Tištěné a digitální výukové zdroje v učení žáků 2. stupně ZŠ
Aneta HOLUBOVÁ -
Vizuální prostředky v učebnicích 1. stupně základní školy z pohledu učitele a žáka
Michaela Navrátilová -
Vizuální prostředky pro výuku reálií v učebnicích francouzského jazyka
Kristýna Girlová