El uso de textos literarios en la enseñanza de ELE: Una propuesta de material didáctico que complementa el manual Nuevo Ven 1 – Bc. Aneta Vostrovská
Bc. Aneta Vostrovská
Diplomová práce
El uso de textos literarios en la enseñanza de ELE: Una propuesta de material didáctico que complementa el manual Nuevo Ven 1
The use of literary texts in Spanish language teaching: A proposal of didactic material that complements the textbook Nuevo Ven 1
Abstract:
This diploma thesis deals with the use of literary texts in the language teaching. The first part of the thesis defines the theoretical basis of the given area, which first describes and uses all language skills in foreign language lessons. It also focuses on the types of reading and didactics of this receptive speech skills. Big attention is paid to the concept of literature, to individual literary …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou využívání literárních textů ve výuce cizích jazyků. První část práce vymezuje teoretický základ dané oblasti, což představuje nejdříve popis a použití všech řečových dovedností v hodinách cizích jazyků. Dále se zaměřuje na druhy četby a didaktiku této receptivní řečové dovednosti. Velká pozornost je věnována konceptu literatury, jednotlivým literárním žánrům …více
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ivcl8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2018
- Vedoucí: Mgr. Milada Malá, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Monika Strmisková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOSTROVSKÁ, Aneta. \textit{El uso de textos literarios en la enseñanza de ELE: Una propuesta de material didáctico que complementa el manual Nuevo Ven 1}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/2tza7y/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství španělského jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj porozumění čtenému textu u žáků třetí třídy prvního stupně běžné základní školy
Pavel Svoboda -
Interference mezi auditivním kanálem informací a porozuměním textu
Pavel Janeček -
Porozumění čtenému textu u žáků třetích ročníků v jejich mateřském jazyce v ČR a Pensylvánii (na základě srovnávacího testu PSSA)
Karolína BURIAN -
Porozumění čtenému textu u žáků se specificky narušeným vývojem řeči
Zuzana Brodcová -
Vliv e-čtení na vnímání textu
Tomáš Zima -
Porozumění čtenému textu u žáků mladšího školního věku s ohledem na jejich mentální vývoj.
Karolína ŠEBKOVÁ -
Vysokoškoláci s vrozenou a raně získanou vadou sluchu a jejich problémy s porozuměním čtenému odbornému textu
Lenka Tonarová -
Společné čtení textu z pohledu dítěte předškolního věku
Martina Boráková