Andrea PLZÁKOVÁ

Bakalářská práce

Humor reklamách: srovnání České republiky a Německa

Humor in Advertising: A Comparison between Czech Republic and Germany
Anotace:
Práce se zabývá využitím humoru v reklamě. Seznamuje s definicí reklamy, s jednotlivými cíly reklamy, typy reklamy a reklamním procesem. Dále rozebírá pojem humor, jeho historii a to v návaznosti na české a německé prostředí. Představuje fenomén televize, jako jeden z velmi účinných způsobů reklamy. Vysvětluje používání humoru v televizní reklamě, jeho výhody i nevýhody s ohledem na kulturní rozdíly …více
Abstract:
The thesis is focused on the humour in the commercials. It acquaints us with the definition of humour, each commercial goals, commercial types and commercial process. It deals with the term "humour", its history with the respect to the Czech and German environment. It introduces the TV phenomenon as one of the most effective means of commercials. It explains the application of humour in the TV commercials …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Dietmar Heinrich, Dipl. ped.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PLZÁKOVÁ, Andrea. Humor reklamách: srovnání České republiky a Německa. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání