Humor reklamách: srovnání České republiky a Německa – Andrea PLZÁKOVÁ
Andrea PLZÁKOVÁ
Bakalářská práce
Humor reklamách: srovnání České republiky a Německa
Humor in Advertising: A Comparison between Czech Republic and Germany
Anotace:
Práce se zabývá využitím humoru v reklamě. Seznamuje s definicí reklamy, s jednotlivými cíly reklamy, typy reklamy a reklamním procesem. Dále rozebírá pojem humor, jeho historii a to v návaznosti na české a německé prostředí. Představuje fenomén televize, jako jeden z velmi účinných způsobů reklamy. Vysvětluje používání humoru v televizní reklamě, jeho výhody i nevýhody s ohledem na kulturní rozdíly …víceAbstract:
The thesis is focused on the humour in the commercials. It acquaints us with the definition of humour, each commercial goals, commercial types and commercial process. It deals with the term "humour", its history with the respect to the Czech and German environment. It introduces the TV phenomenon as one of the most effective means of commercials. It explains the application of humour in the TV commercials …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Dietmar Heinrich, Dipl. ped.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLZÁKOVÁ, Andrea. Humor reklamách: srovnání České republiky a Německa. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Reflexe televizní tvorby v Brněnském večerníku v posledním desetiletí socialistické éry (1979-1989)
Martina Tomášková -
Tradiční lidová kultura a její využití v televizní reklamě
Adéla Petrboková -
Klamavá reklama v televizní reklamě
Olivie Valentová -
Rozdíly v percepci rasové diverzity v komerční reklamě u spotřebitelů v České republice a v Dánsku
Tereza Hadravová -
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Chování spotřebitele při nákupu 3D reklamy v ČR
Jiří Gabriel -
Právní regulace reklamy v ČR a v Anglii
Jana Horáčková -
Proměny reklamy v českém tisku v letech 1918-1938
Alena Sýkorová