Josef Proksch, jeho klavírní škola a srovnání se současnou metodikou – BcA. Katrin Dvořáková, DiS.
BcA. Katrin Dvořáková, DiS.
Bachelor's thesis
Josef Proksch, jeho klavírní škola a srovnání se současnou metodikou
Josef Proksch, his piano school and comparison with contemporary methodology
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje osobnosti Josefa Proksche, a to především z pedagogického hlediska, a jeho přínosu české klavírní metodice. Čerpá jednak z rozboru jím vytvořených výukových materiálů, ale i z dalších pramenů a literatury, které se k této osobnosti vztahují. V závěru je zhodnocení Prokschovy práce ve formě porovnání s aktuálními trendy klavírní pedagogiky.Abstract:
My bachelor thesis deals with the personality of Josef Proksch, mainly from the pedagogical point of view, and his contribution to Czech piano methodology. He draws partly from an analysis of his own teaching materials, but also from other sources and literature, which relate to this personality. At the end of my work, there is an evaluation of the Proksch work compared with the current trends in piano …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/j8qnv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedúci: Mgr. Josefa Hloušková
- Oponent: doc. MgA. Jan Jiraský, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/j8qnv/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of MusicBachelor programme / odbor:
Art of Music / Piano Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogické myšlenky a názory Tomáše Garrigua Masaryka a jak se shodují se současným českým školstvím.
Dominik DOSTÁL -
Názory pedagogických pracovníků na inkluzivní vzdělávání
Kristýna Baranová -
Postoje a názory na inkluzivní vzdělávání pedagogické veřejnosti
Petra Ševčíková -
Přístupy a názory budoucích absolventů pedagogické fakulty Masarykovy univerzity na problematiku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Martina Weigelová -
Názory pedagogických pracovníků na inkluzivní vzdělávání v mateřské škole
Markéta Kratinová -
Názory studentů pedagogických studijních programů na výuku metodologie výzkumu
Ivona Bařinková -
Svátosti jako životní mezníky
Magdaléna JAROŠOVÁ -
Current trends in Human Capital Management
Aidana Zhexembayeva