Bc. Věra Olšanská

Bachelor's thesis

Jazyk reklamy a chyby v reklamním textu

Language errors in advertisements and promotional text
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou užití jazyka v reklamě a chybami, které se v reklamě vyskytují. Pozornost je zaměřena především na jazykové a literární stránky reklamního textu. Zabývá se kritickým zhodnocením chyb, které se v reklamě vyskytují.
Abstract:
This bachelor thesis deals with language use in advertising and errors that occur in advertising. Attention is focused primarily on linguistic and literary pages ad text. It deals with a critical assessment of errors that occur in advertising.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2012
  • Supervisor: doc. PhDr. Karla Ondrášková, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Specialization in Education / Czech Language and Literature for Education

Theses on a related topic